Het versturen van random kaartjes

12:30


Stel je het volgende even voor. Voor me staat een grote tafel met daarop allerlei gekleurde bladeren. Tussen de hier en daar verdwaalde glitters liggen stickers met afbeeldingen van vogels of bloemetjes. De lijmstift is een klein beetje aan het uitdrogen want ik ben er alweer de dop vergeten opzetten. Ik probeer dat ene blad in twee te knippen maar zit net zo goed in mijn stoel genesteld dat ik er niet uit wil om een lat te gaan halen. Deze ben ik natuurlijk uit de kast vergeten halen. Ik gebruik wel een ander blad om een rechte lijn te tekenen. Terwijl ik met enkele vingerbewegingen een strikje van onder een stapel bladeren tevoorschijn tover, rolt de washitape plots overal naartoe. [einde voorstelling]

Dit tafereeltje vindt regelmatig plaats bij mij thuis. Als ik aan het knutselen ga dan moet de hele tafel er aan geloven. Ik kan niet gebruik maken van een klein stukje tafel want ik moet ALLEMAAL mijn spullen kunnen uitstallen. Zo weet ik wat ik heb en wat ik kan gebruiken.

Af en toe maak ik dan wat kaartjes die ik bijhoud om later te gebruiken voor een verjaardag of geboorte of zomaar.

Aangezien ik mijn lades steeds maar bijvul maar ik niet veel spullen gebruik, bedacht ik iets. Ik ga enkele van mijn kaartjes versturen naar mensen die dit graag willen. Eerst had ik het idee om gewoon een telefoonboek open te slaan en vogelepiek-style hier enkele adressen uit te kiezen maar dit ga ik (nog) niet doen. Hiervoor moet ik nog een strategie bedenken en ik heb nu even geen tijd om strategieën te bedenken.

Nu wil ik graag kaartjes naar jullie versturen. Dus als je graag een oldskoel kaartje wil ontvangen van mij dan mag je steeds naar het contactformulier gaan en me jouw adres sturen. Ik ga deze kaartjes niet meteen versturen maar af en toe eentje. Zo is het een verassing wanneer je een kaartje zal krijgen.



You Might Also Like

3 fijne reacties

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.