Photography | instamonth December 2013

22:55



De maanden vliegen hier voorbij en voor je het weet is er al een nieuw jaar begonnen. Ik presenteer jullie, de instamonth van december 2013 gepubliceerd in 2014.
Das kunnen hé ;)


Ijsjes smaken mij ALTIJD, zeker die van Ben en Jerry. Het mag dan nog bijna winter zijn. // En dan nog iets dat er altijd in gaat, lekker warme soep. Maar wel niet na elkaar want dan rommelt het in mijn buik.


Aangezien december de maand van Sinterklaas is, hadden ook wij onze schoen gezet.
Met brief en al! // Wie zoet is, krijgt lekkers. Joepie!

Mijn allereerste viltcreaties, een uiltje en een paar oorbellen // De kerstboom, helemaal versierd en klaar om onze cadeautjes te beschermen.


Mijn nieuwe en favoriete chillpants, uit den action! // Score, ik kreeg het book for paperlovers voor mijn verjaardag.


Ik maakte een kaarsje om mij te verwarmen tijdens de winterdagen, NOT. Winter hebben we hier nog niet echt gehad. // Een selfie, omdat het kan


Een jaar samen gaan vieren met mijn liefje op de kerstmarkt in Brugge // Volle maan, zo schoon. Hier heb ik wel wat gecheat want deze is genomen met mijn Canon, mijn iPhone heeft namelijk niet zo'n fantastische zoom kwaliteiten.


Mijn nieuwe portemonneetje uit Brugge // Ik ging naar het boekenfestijn in Gent, het paradijs voor boekenliefhebbers on a budget.


Ik zette de tafel voor Kerstmis // In Brugge zagen we dit bordje in een schoenenwinkel, fail.


 Ik maakte de nieuwjaarscadeautjes voor het schoonheidsinstituut van mijn zus // Op nieuwjaarsavond lag er al een behoorlijke stapel pakjes onder onze boom, spannend!

De laatste instagram van 2013. Wij zijn klaar voor 2014!

You Might Also Like

4 fijne reacties

  1. Leuke fotos! Ik heb het paperlovers boek van flow ook maar ik wil alles voor mezelf houden in plaats van bijvoorbeeld opsturen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enorm leuke foto's zeg. Dat vossenportemonneetje is echt zo schattig, die wil ik ook wel haha!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke foto's! En een Ben&Jerry's gaat er bij mij ook altijd wel in!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat ziet dat er gezellig en leuk uit allemaal! ik moest inderdaad wel even grinniken bij die fail van de schoenenwinkel...:)
    leuk blog heb je, zeg! :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.