Personal | count your blessings

12:30



't Zal wel zijn. Meestal zijn het kleine, simpele en dagdagelijkse momenten die je toch heel gelukkig kunnen maken. Het moet niet altijd Disneyland of een tripje met een luchtballon zijn.

Dit is iets wat ik de het laatste jaar echt geleerd heb. Het is niet zo dat ik vroeger elke week naar Disneyland ging of zo, zo bedoel ik het niet. Ik bedoel gewoon dat ik vroeger zodanig veel met schoolwerk bezig was dat ik geen moment stil stond bij de kleine gelukjes in het leven. Schandalig hé. Oké ja, geen moment is nu misschien wat overdreven maar toch niet veel.

Gelukkig is dit nu anders. Nu geniet ik. Je weet wel, carpe diem en zo.

Ik zag de "Count your blessings" bij Zilverblauw voorbij komen en vond dit wel een leuke om zelf ook aan mee te doen. Eens stilstaan bij dagdagelijkse en minder dagdagelijkse gelukjes, daar word je dan meteen ook blij van!



  ҉   in de armen van mijn liefje in slaap vallen   ҉   de zon op mijn huid voelen   ҉   last-minute citytrip   ҉   lekkere framboosjes   ҉   het weer dat warm genoeg is om te zwemmen   ҉   van thuis uit werken   ҉   even niksen   ҉   een lieve mevrouw die mij een parkeerticket gaf dat nog meer dan een uur geldig was   ҉   een lekker warm bad met een zelfgemaakte bruisbal   ҉   Maxje (de hond) die blij is om mij te zien   ҉   een kaartje leggen met vrienden   ҉   barbecueën   ҉   een wandeling door het bos   ҉   spelen met Billie, de hamster   ҉   picknicken met mijn liefje   ҉   met blote voeten in het gras lopen (of gewoon wandelen)   ҉   meezingen met leuke liedjes op de radio   ҉   bezoekjes aan de oma   ҉   een koopje doen op de rommelmarkt of in de kringwinkel   ҉   een mooie foto maken   ҉    ritjes met de auto in goed gezelschap en de radio loeihard   ҉   festivalplannen maken   ҉   kwaliteit tijd met het lief   ҉   grappige snapchats   ҉   lippenbalsem vinden net wanneer ik 'm nodig heb   ҉   samen met mijn broer cocktails maken   ҉ 



Van welke kleine (en grote) dingetjes worden jullie zoal gelukkig?




You Might Also Like

3 fijne reacties

  1. Ik moet zeggen dat als ik weer eens veel schoolwerk heb dat ik dan inderdaad minder op die kleine dingen let, terwijl die juist heel belangrijk zijn! Wat een leuke lijst heb je trouwens, sommige dingen zijn echt herkenbaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh dit is een leuke! Ik hou echt van de count your blessings reeks, doet je ook veel meer stilstaan bij die kleine, gelukzalige momentjes. En haha, ooooooh de radio loeihard gebeurt bij mij alleen als ik alleen in de auto zit. En dan meeblèren, haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.