Personal | Christmas 2014 wishlist

20:15



Het einde van het jaar is terug in zicht en dat staat gelijk aan gezelligheid, koud buiten en lekker warm binnen, tijd spenderen met familie en vrienden, jingle bells en cadeautjes. Naar goede gewoonte bevind ik mij momenteel tussen het inpakpapier, meters lint en allerlei andere spulletjes om mijn cadeautjes te versieren.

Net zoals vorig jaar maakte ik dit jaar terug een christmas wishlist met spulletjes die de kerstman altijd mag achterlaten onder de kerstboom ;-).






  1. Boeken! The fault in our stars, Divergent en The maze runner zijn enkele voorbeeldjes van de boeken op mijn lijstje. - Fnac
  2. Een oude wereldkaart. Ik wil al heel lang zo'n wereldkaart die vroeger in elke klas aanwezig was. Jammer genoeg kosten deze meestal erg veel maar telkens als ik in de kringwinkel of op de rommelmarkt rondloop dan ga ik er naar op zoek. De beste kans om zo eentje op de kop te tikken is volgens mij op 2dehands. - 2dehands
  3. Een tekentablet. Ik pruts graag in illustrator en photoshop maar ik ondervind vaak de limieten van een muis. Een tekentablet zou hier handig van pas komen!  - Mediamarkt
  4. Porseleinstiften. Momenteel ben ik helemaal into het versieren en creëren van persoonlijke koffietassen en dergelijke. Ik heb er zelf enkele als cadeautje gemaakt voor familie en vrienden. Nog wat meer kleurtjes zouden welkom zijn. - Crea planet
  5. Een fujifilm instax camera. Hoewel ik een kast vol polaroid toestellen heb, vind ik het vaak jammer dat de filmpjes zoveel kosten. Het instax exemplaar geeft ook betere resultaten in schemering of donker maar ik ga mijn polaroid niet in de kast laten liggen hoor! - Vandenborre
  6. Een heerlijke, warme, wollen trui. Ik heb er net voor mezelf nog enkele gekocht maar van deze kan je er tijdens een koude winter nooit genoeg hebben. - New Look
  7. Nog zo'n leuk boek. Het grote dilemma op dinsdag boek. Een boek dat volstaat van eigenaardige dilemma's zoals altijd natte sokken of elke dag een frikandel speciaal als ontbijt. Je moet kiezen en dit zorgt ongetwijfeld voor leuke gesprekken. - Bol.com
  8. Als ik een instax camera zou krijgen dan heb ik uiteraard ook filmpjes nodig. - Bol.com
  9. Een nieuwe camera. Ik ben er nog niet uit welke en moet nog heel wat vergelijkende studies uitvoeren maar wat wel vaststaat is dat ik een nieuwe camera wil. Mijn oude begint soms te flippen en ik wil er ook eentje waar ik wat meer mee kan doen. - Foto konijnenberg
  10. Een herbruikbare waterfles mét filter. Gewoon om te vullen met kraantjeswater of om infused water mee te nemen naar het werk, zo'n fles moet ik hebben. - Bobble






You Might Also Like

1 fijne reacties

  1. Ik zal u die stiften geven moest ik kiezen, al de rest is wat duur :) Laat me weten als je iets hebt gekregen op je wenslijst! Op de mijne staat een kus van mijn crush hihi! Fijne feesten Raya!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.