Count your blessings #7

12:30




een reep Tony's delen   ҉   een hang-weekend   ҉   nieuw fruit ontdekken   ҉   een nieuwe pizza bedenken én maken   ҉   een amaryllis zien ontluiken   ҉   vogeltjes zien genieten van vetbolletjes   ҉   spelen op de speeltuin ook al zijn we daar veel te oud voor geworden   ҉   de verjaardag van mijn meme   ҉   een ijs/sneeuw landschap   ҉   pannenkoeken met hartjes   ҉   schuim op het bad   ҉   een afscheidsfeestje voor mijn nicht die naar Australië gaat voor enkele maanden   ҉   eindelijk nog eens brieven schrijven   ҉   het zonnetje dat komt piepen   ҉   mijn lief die af en toe kleine verassingen voor mij achterlaat   ҉   schaapjes in de lucht   ҉   popcorn en films   ҉   band of brothers   ҉   een puzzel oplossen met mijn maateke   ҉   naar de zee gaan ook al vriezen onze oren (en neus) er bijna af   ҉   een regenboog   ҉   het lichtfestival in Gent   ҉   met stokjes leren eten   ҉   mijn lief zijn verjaardag vieren!   ҉   ravotten met Nana de hond   ҉   slapen in een kerk   ҉   ontbijten in een kerk   ҉   een bezoekje aan Kazerne Dossin   ҉  wanneer je als autobestuurder een andere auto voor laat gaan en iedereen in die auto heel hard begint te zwaaien uit dankbaarheid   ҉   taart eten   ҉   het perfecte kopje thee zetten   ҉   een leuk fuifje   ҉   een roadtrip plannen   ҉   voor de eerste keer quiche maken






You Might Also Like

8 fijne reacties

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.