Dit was 2015

12:30

We zijn intussen al 11 dagen ver in het nieuwe jaar en er is hier nog geen vlok sneeuw gevallen. De zon schijnt alsof de eerste dag van de lente is aangebroken en de kerstboom staat nog mooi te blinken in de woonkamer (misschien moet ik deze ook maar eens terug naar de zolder brengen maar ik vind het zo gezellig).

Net zoals vorig jaar zet ik dit jaar ook even mijn memorabele momenten van 2015 op een rijtje. Het was een jaar vol eerste keren, spannende avonturen, mooie momenten en jammer genoeg ook wel wat verdriet.

2015 was het jaar waarin...

...er wel zeker 3 afscheidsfeestjes georganiseerd werden voor vrienden of familie die de wereld gingen zien.




...mijn lief thuis een kleine puppy kreeg die ondertussen al niet meer zo klein is.




... we enkele mooie steden in België gingen verkennen zoals Mechelen, Leuven en Hasselt.




...ik met vrienden op roadtrip ging naar Engeland.




...mijn lief en ik richting het onbekende Boedapest trokken.




..we ronddoolden in de 'spookstad' Doel.




...we jammer genoeg afscheid moesten nemen van Billie.




...we onze eigen theelijn opstarten.




...we heerlijke picknicks beleefden.




...ik met vrienden op roadtrip ging naar Düsseldorf.




...we gingen fietsen in de Hoge Veluwe.




...ik een klavertje vier vond.




...mijn lief zijn eerste groeten en fruit kweekte in de tuin.




...mijn lief vast werk vond.




...ik genoot van 4 festivals.




...ik op de foto ging bij lieve Ines.




...mijn lief en ik onze eerste verre reis samen hebben gemaakt richting Thailand.



...ik een nieuw fototoestel kocht.



...ik deelnam aan een breimeeting en fijne mensen ontmoette of terugzag.



...ik 3 jaar samen was met mijn lief.



Geniet van jullie extra dag dit jaar ;-).







You Might Also Like

3 fijne reacties

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.