Personal | the state of things

14:31

Ik ben de laatste tijd wat afwezig geweest. Ik had het vrij druk op het werk en hierdoor staan er nog een heleboel onafgewerkte posts te wachten om afgewerkt te worden.

Aangezien ik nu op het punt sta om te vertrekken naar Berlijn voor een weekje, zullen deze posts nog wel even onafgewerkt blijven, helaas pindakaas.

Hierna ga ik er wel weer invliegen en wat tijd maken om wat dingetjes af te werken.

Als jullie ondertussen toch nog iets van mijn hand willen lezen dan kunnen jullie altijd terecht op de blog van Melissa om 5 dingen te weten te komen over mij. Zeker doen!

Zoals ik net al zei, vertrek ik nu voor een weekje naar Berlijn. Als jullie nog tips hebben met zaken die we zeker moeten zien of doen, dan hoor ik dat graag! Ik heb al enkele blogs bekeken dus mijn to do lijst is al behoorlijk vol maar er kan nog altijd wel iets bij ;).

Als ik terug ben dan krijgen jullie natuurlijk een uitgebreid verslag, foto's en al die dingen die je na een reisje mee naar huis brengt!

Tschüss!
(het is eigenlijk heel erg gesteld met mijn Duits, hopelijk overleef ik het daar)




You Might Also Like

1 fijne reacties

  1. Fijne reis madam! Breng maar een leuk pakje mee (mopje héééé) Tips? ask the locals to guide you!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.