Blog | 50 followers

12:30

Tijd voor slingers, confetti, ballonnen en nog wat meer confetti want enkele weken geleden bereikte ik 50 volgers op bloglovin, yay! (Ondertussen zijn het er 60 maar 50 is een mooier getal)

Sommigen onder jullie hebben er 200, 500, 1000 of zelfs nog veel meer maar aangezien ik vooral persoonlijke stukjes schrijf, vind ik het al een behoorlijke prestatie dat 50 mensen dit interessant genoeg vinden om te lezen!

Ik wil dan ook graag even mijn 50ste volgster in de bloemetjes zetten. Persoonlijk ben ik niet zo voor de win-acties waarbij je mensen vraagt om je blog te volgen zodat ze kans maken om iets te winnen. Ik doe liever iets voor de mensen die belangeloos mijn blog leuk vinden en niet omdat ze graag iets willen winnen want die haken later toch weer af.

Ik heb niks tegen win-acties hoor, ik doe er zelf ook soms graag aan mee maar ik wil er zelf geen volgers mee winnen.

Wie mijn 50-ste volgster is, kan je hieronder lezen. Zij krijgt van mij een envelopje toegestuurd met enkele leuke spulletjes in!




Jenn, als je dit leest dan maakt dit hopelijk je dag goed want dat is een beetje de bedoeling ;-). Je mag mij via het contactformulier een mailtje sturen met je adres en dan stuur ik zo snel mogelijk je envelopje op.


Binnenkort maak ik nog wel eens zo'n envelopje klaar want ik maak soms echt veel spulletjes die hier anders maar aan mijn muur blijven hangen en waar ik evengoed iemand anders blij mee kan maken.




 


You Might Also Like

2 fijne reacties

  1. He, dat ben ik, wat leuk! Ik zal je even een berichtje sturen, en gefeliciteerd natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk! Gefeliciteerd :) dat is inderdaad een heel mooi getal! Wat lief dat je een envelopje met fijne spulletjes gaat opsturen naar je 50ste volgers, heel leuk!
    En ohhh lieve Raya, ik vind je reacties op mijn blogje zo ontzettend leuk om te lezen! Ik word er helemaal blij van! Dankjewel :). En als je geen fan van dadels bent, zou ik het inderdaad ook niet aandurven haha. En echt leuk dat je de inspiratie op mijn blog mooi vindt! Ik vind het zelf ook altijd heel fijn om ergens mooie inspiratie tegen te komen, het random op internet vinden gebeurt niet zo snel. Maar echt, dankje! Je lieve complimentjes, ik krijg er een kleur van.
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.