Music | melody monday #2

12:30

 



Ik heb net twee festivals achter de kiezen dus heb de laatste tijd van heel wat muziek kunnen genieten, bekend en minder bekend. Ik stond daar te shaken, headbangen en nog wat van die vernederlandste Engelse woorden. Je weet wel.

Ik kan erg genieten opgaan in muziek. Dan denk ik nergens anders aan en beleef ik het moment en de geluiden die op mij afkomen.


In mijn vorige post had ik gewoon wat youtube video's geplaatst maar nu heb ik voor jullie een heuse playlist gemaakt. Met titel en nummertjes enzo. We gooien er nog een alliteratie bovenop en melody monday is born. Deze playlist bestaat vooral uit muziek van groepen die op de Lokerse feesten speelden dit jaar. Er waren vooral bekende groepen geprogrammeerd dus echt nieuwe ontdekkingen heb ik hier niet gedaan. Behalve Twin Atlantic, een alternatieve rockband uit Glasgow (thanks wikipedia). Deze groep heeft wel mijn aandacht getrokken en dit is niet alleen door de knappe frontman ;).










You Might Also Like

0 fijne reacties

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.