Personal | count your blessings #6

15:58



nieuwe dingen leren   ҉   een knisperend haardvuur   ҉   zonnestralen die door de bomen komen piepen   ҉   op bezoek bij de meme   ҉   zelfgemaakte lasagne   ҉   een bad vol schuim   ҉   boswandelingen terwijl de herfst voor de mooiste kleuren zorgt   ҉   uitgebreid ontbijten   ҉   roadtrips naar Nederland waarvoor je vroeg moet opstaan   ҉   theater waarin de schoonfamilie meespeelt   ҉   mijn verjaardag   ҉   op mijn verjaardag een hele dag mogen doen waar ik zin in heb   ҉   foubert chocoladebar   ҉   mijn nieuwe koala onesie (dankje broer)   ҉   een verrassingsfeestje organiseren voor mijn broers verjaardag   ҉   zijn gezicht toen hij binnenkwam en iedereen tevoorschijn sprong   ҉   een geslaagd feestje   ҉   goede vrienden   ҉   Sinterklaas die op bezoek komt   ҉   chocolade sinterklaas en zwarte piet   ҉   de kerstboom versieren   ҉   op pakjesjacht gaan   ҉   de kerstsfeer die de straten vult   ҉   kerstmarkten bezoeken   ҉   sneeuwwandelingen   ҉   Kerstavond en dag doorbrengen met familie   ҉   pakjes inpakken   ҉   Oud- en nieuwjaar doorbrengen met familie en vrienden   ҉   vuurwerk   ҉   sneeuw   ҉   dik ingepakt door de sneeuw wandelen   ҉   kerstkaartjes maken en die véééél te laat versturen   ҉   gaan shoppen in de solden   ҉   een afscheidsfeestje voor iemand die voor een hele tijd weggaat   ҉   mijn nieuwe fujifilm instax   ҉   wandelen, wandelen en wandelen



You Might Also Like

0 fijne reacties

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.