Personal | this was 2014

15:00



2014 zit er alweer op en ik val vast in herhaling maar het jaar is echt voorbij gevlogen. Er is zoveel veranderd en ook ik ben met het wisselen van de seizoenen mee veranderd. Misschien niet opvallend maar toch een klein beetje.


2014 was het jaar...


...waarin ik voor de eerste keer zo'n rood paspoort nodig had en afreisde naar het mooie Curaçao





...waarin we een nieuwe hamster kochten en er meteen 6 gratis en voor niks bijkregen





...waarin ik heel wat rommelmarkten en kringloopwinkels afstruinde





...waarin ik vast werk vond





...waarin ik voor een beurs naar Bologna afreisde





...waarin ik voor de eerste keer een date had met 3 fijne blogsters





...waarin er heel wat weekendjes weg waren met mijn lief





...waarin we een heuse fotoshoot deden





...waarin België heel ver raakte in het WK





...waarin ik van mijn zus haar oude analoge camera kreeg





...waarin mijn lief en ik op reis gingen naar het fascinerende Berlijn





...waarin er nog heel wat onderzoek gedaan werd voor onze nieuwe cosmeticalijn





...waarin er enkele leuke verjaardagsfeestjes plaatsvonden





...waarin we een roadtrip deden naar de Ardennen





...waarin er een grote verhuis was





...waarin ik van muziek genoot op 4 festivals





...waarin ik voor het eerst deelnam aan the color run





...waarin we baby kuikentjes kregen





...waarin ik voor het eerst Tony's at





...waarin mijn lief afstudeerde




 

...waarin ik halloween vierde in een eng kostuum





...waarin ik van Eindhoven ging genieten





...waarin ik veel kwaliteittijd had met mijn vrienden





...waarin ik permanente make-up kreeg (excuseer voor deze expliciete foto maar anders kan je het niet zo goed zien)





...waarin ik 2 jaar samen was met mijn lief


In 2014 bleef ik gelukkig gespaard van alle grote verdriet. Er werden geen vriendschappen verbroken, alle mensen die ik graag zie zijn nog steeds dicht bij mij en er werden geen harten gebroken. Hout vasthouden en hopen dat dit in 2015 ook zo mag zijn. Er waren wel momenten van twijfel, dilemma's onzekerheid en knopen doorhakken maar ik denk dat dit maar normaal is in het leven van een twintiger of in het leven tout court.

2014 was mooi, 2015 ik ben er klaar voor!







You Might Also Like

3 fijne reacties

  1. Wauw, wat een heel mooi overzicht! Wat heb je toch een hele fijne dingen gedaan in 2014! Wat me ook opvalt is dat je veel gereisd hebt, of allesinds, veel plekken hebt gezien, wauw! Heel erg leuk! En wat leuk dat je hebt afgesproken met 3 blogsters! En wat lief dat je een fotoshoot hebt gedaan met je vriend! Mogen er nog vele jaren bij komen voor jullie! En opelijk komen er voor jou nog vele leuke, nieuwe avonturen bij in 2015! Geniet ervan! Liefs, x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit zit er uit als een fijn jaar. En die fotoshoot foto is zo mooi en lief!
    Trouwens altijd even schrikken om uw eigen hoofd totaal onverwacht tegen te komen op iemand anders zijn blog ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben verliefd op je blog! Wat een heerlijk artikeltje dit! Volger erbij!! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.