My favorites | 5 films in 10 lines

13:15

Films. Ik kijk graag films. Dan nog het liefst onder een warm dekentje met een of andere lekkernij in de hand. Een ijsje of een bakje popcorn of zo.

Maar soms is mijn inspiratie op en weet ik niet welke film ik nog leuk zou vinden. Voor mensen zoals mij die ook zo'n momentjes hebben, maakte ik deze rubriek. Hier bespreek ik telkens 5 films die ik zelf gezien heb en die ik om de een of andere reden wel de moeite vind.

Aangezien jullie er niks meer aan hebben als ik de films tot in het detail zou bespreken, probeer ik deze in een 2-tal zinnen te omschrijven. Zo is jullie interesse net genoeg gewekt om ze te gaan kijken maar kennen jullie niet de volledige film na dit artikel.



jOBS


Een biografische film over Steve Jobs van Apple en hoe hij dit succesvolle bedrijf heeft opgestart, met alle ups en downs van dien. Je krijgt inzicht in alle strubbelingen waar Steve doorheen moest in zijn leven en carrière.
 
http://www.theapplelounge.com/mondo-apple/jobs-film-recensione/
Bron



The tooth fairy

Een typische vrijdagavond, relax, nergens-aan-denken familiefilm waarin het hoofdpersonage als hockyster (aka the tooth fairy) niks liever doet dan dromen van jonge kinderen doorprikken. Nadat hij het geld dat de tandenfee achterlaat gestolen had, moest hij zelf maar eens aan de slag als tandenfee.

Bron



Seven pounds


Een zware film en voor de gevoelige zieltjes onder jullie vast en zeker ook een bleitfilm. Het hoofdpersonage gaat hierin op zoek naar 7 mensen wiens leven hij drastisch zal proberen veranderen om zo zijn verleden achter zich te laten.

Bron
.


Bounty hunter


Als je een beetje wil bekomen van de vorige film dan raad ik je deze aan. Een grappige film over een premiejager die zijn ultieme opdracht krijgt, het opsporen en binnenbrengen van zijn ex-vrouw.

Bron




Ad Fundum


Een oervlaamsche film die gaat over 3 kersverse universiteitsstudenten die door het hele doopgebeuren meteen worden voorgesteld aan een wereld vol drank, seks en macht. En dan volgt een wel heel verrassende wending.

Bron - sorry voor de crappy foto maar vond geen andere






You Might Also Like

0 fijne reacties

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.