Personal | count your blessings #3

12:30





mijn zus die voor mij een versgeperst fruitsapje meebrengt   ҉   mijn lief die helemaal zelf een gezellig avondje heeft gepland   ҉   de hond die in de koffer springt als we inkopen gaan doen omdat hij wil gaan wandelen   ҉   kickeren met vrienden   ҉   wandelen met hondjes uit het asiel   ҉   met mijn broer op groot scherm naar de Belgen kijken   ҉   gezellig samen zijn met vrienden waar niks moet   ҉   cadeautjes maken voor verjaardagen   ҉   reisplannen maken   ҉   iets nieuws leren   ҉   trots zijn op jezelf   ҉   een hele week met mijn lief alleen spenderen   ҉   een nieuwe stad ontdekken   ҉   met maar één blik elkaar verstaan   ҉   dagen waarop je wel degelijk de keuze hebt tussen binnen of buiten eten   ҉   een sappige, rode watermeloen verorberen   ҉   een heerlijke picknick met familie   ҉   films waarbij je niet anders kan doen als lachen   ҉   verjaardagsfeestjes   ҉   fris water op een hete dag   ҉   dansen   ҉   gezellig cocktails drinken onder een paraplu omdat het water giet   ҉   een festival in eigen stad waar je steeds vrienden tegen het lijf loopt   ҉    roadtrips   ҉   chillen bij het zwembad




You Might Also Like

2 fijne reacties

  1. Ah, wat een vrolijke, positieve post! Dansen maakt mij ook altijd blij! Ik ben nu wel heel benieuwd wat kickeren is? Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kickeren is denk ik de Vlaamse term voor tafelvoetbal ;)

      Verwijderen

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.