Christmas gift guide for men

21:02

My Christmas wishlist got such a great response that I decided to make a Christmas gift guide, but only one for men! With the holidays comming up, some of us get crazy looking for presents for the men in our lives. Right, I'm one of them. And everytime I find 10 gifts for women and 0 for men. Men are soooo difficult to buy presents for unless they really really need something like a new phone or shirt or something like that. So that's why I made this gift guide. I'm only making one for men because they are the most difficult ones to buy presents for!

At the bottom, you can find a little extra gift but it's a gift idea only for the dutchies! And only for the ones from Belgium ;)

Camera lens mug - here
Custom photo reel - here
DIY duct tape wallet - here or here or here
Wooden sunglasses - here

Lego iPhone case - here
Beer brewing kit - here or here
Superman socks with cape - here
DIY vinyl bowl - here



Deer scarf - here
 DIY car magnets - here
 iPhone solar charger - here
Mustache mug - here

DIY lego lamp - you can choose a lamp with a led strip or with a light bulb at the bottom
Instagram magnets - here
DIY Jack Daniels soap dispenser - screw the dispenser on the bottle
Portable ping-pong set - here



Aangezien dit een cadeau ideetje is dat enkel in België gekocht kan worden, schrijf ik dit in het Nederlands. Het is een cadeautje dat ik onlangs ook heb gekregen en ik vind het echt de max! Ik denk dat het ook nog niet zo lang bestaat aangezien ik er nu pas reclame over hoor op de radio en de mevrouw in de winkel (ja ik ben er mee omgeweest) zelf niet wist hoe ze het ding moest opladen ;).




Een kaartje dat je moet behandelen als een bankkaart, want dat is het ook of toch bijna. De bpost bpaid gift card is eigenlijk een cadeaubon die je in álle winkels kan gebruiken op voorwaarde dat ze mastercard accepteren. Fantastisch of niet? Zo moet je niet een gift card uit een specifieke winkel geven maar kan je een gift card geven voor bijna alle winkels.

Het gaat eigenlijk een beetje in zijn werk zoals een gewone gift card. Je gaat naar een postkantoor in je buurt of een winkel waar er een postpunt is. Je kiest welk bedrag er op komt, dit kan van 25 euro tot 150 euro en dan kan je hem aan iemand cadeau doen. Die persoon gebruikt deze dan als een bankkaart en moet deze dan ook door de bancontact halen!

Wat nog beter is, je kan hem ook op internet gebruiken! Heel wat veiliger dan je gewone bankkaart want als ze deze online kopiëren dan kunnen ze niet je hele rekening leeghalen, nog een voordeel! En je moet je bedrag niet in een winkel spenderen, hop!

Als het kaartje opgebruikt is, liefst voor er een jaar voorbij is want dan vervalt 'ie, dan kan je deze gewoon weggooien. Wat je ook kan doen is zelf zo'n kaart kopen bij bpost maar dan de niet-gift-card. Je kan ook een kaart kopen die je zelf kan gebruiken en waar je dan zelf geld op kan zetten als je bijvoorbeeld iets online wil kopen, een beetje zoals een Proton dus.

Ik weet niet wat jullie ervan vinden maar ik ben alvast fan! Het is natuurlijk niet zo persoonlijk als een echt en speciaal cadeautje te geven (daar ben ik ook nog steeds grote fan van hoor), maar ik vind het een super initiatief! Als je nog wat meer info wil, kan je hier terecht.

Wat denken jullie van deze kaart?


You Might Also Like

3 fijne reacties

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.