Personal | count your blessings #2

12:30


Eens stilstaan bij de kleine dingen in het leven, daar word je echt gelukkiger van. Het zet je ook aan om kleine, betekenisvolle dingen te doen voor mensen die je graag ziet.

Ik vind het fijn om deze gebeurtenissen op te schrijven omdat ik er zo nog even aan terugdenk en zo vergeet ik ook die kleine momentjes niet.




voetballen in de tuin   ҉   slenteren op rommelmarktjes   ҉   een avondje helemaal alleen thuis zijn   ҉   een weekendje weg met het lief   ҉   framboosjes en blauwe besjes   ҉   de vogeltjes die ik bij het wakker worden hoor fluiten   ҉   het zonnetjes dat op een regenachtige dag toch even komt piepen   ҉    bellen blazen   ҉   de liefde vieren   ҉   zelf cocktails maken   ҉   toevallig leuke plekjes ontdekken   ҉   even gewoon met z'n tweetjes zijn   ҉   grote aardbeien die naar de zomer smaken   ҉   pastel gekleurde avonden   ҉   helemaal jezelf kunnen zijn bij iemand   ҉   avondwandelingen   ҉   dineren bij kaarslicht   ҉   mijn lief die een verhaaltje voor het slapengaan vertelt   ҉   heerlijke, zelfgemaakte ice tea drinken   ҉   samen met mijn broer de Belgische vlag ophangen, hup België hup   ҉   natuurwandelingen   ҉   een passie delen met iemand   ҉   frietjes van de frituur   ҉   snailmail   ҉   complimentjes krijgen   ҉   op hotel gaan in eigen stad   ҉   mijn lief die zijn hand uitsteekt om het mijne vast te houden   ҉   in mijn eigen bed slapen   ҉   inside jokes   ҉   samen met mama aan een kleedje werken   ҉   aangename stilte   ҉   als het buiten heel lang licht is 




You Might Also Like

2 fijne reacties

  1. haha dat gifje! Zo leuk :D (En de dingetjes waar jij blij om wordt, vind ik ook leuk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, dat zijn zalige blessings! Frietjes van de frituur-liefde... En zo mooi verwoord zeg, aardbeien die naar de zomer smaken. Klopt ook wel echt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk dat je de tijd neemt om een reactie neer te schrijven.